Een greep uit ons werk
Ontmoet onze senior adviseurs

Retail – inspelen op percepties en voorkeuren in de ‘winkelstraat’

Hill+Knowlton Strategies staat retailers terzijde bij het ontwaren en interpreteren van nieuwe percepties onder het winkelend publiek. Bij het (her)formuleren van retail- en de communicatiestrategie en zeker ook bij het aanhaken op nieuwe consumentenvoorkeuren.

 
Retail Hill+Knowlton Strategies
Consumentenvertrouwen is een broos gegeven, met een korte houdbaarheidsdatum. Als er economisch mindere tijden aankomen, dan is de retailer de eerste die de gevolgen merkt. In de frontlinie van de economische machinerie is deze de eerste die merkt dat de hand op de knip gaat en dat de voorkeuren wijzigen.
 
De meest effectieve benadering
De retailexperts van Hill+Knowlton Strategies ondersteunen u bij het analyseren van de kansen en bedreigingen én bij het vinden van de voor u meest effectieve benadering.
 
Zij koppelen kennis van markten aan ervaring in het triggeren van doelgroepen. Uiteraard ondersteund met creatieve flair en innovatieve mediastrategieën, met als ultiem doel: opvallen en scoren in de overvolle en zeer competitieve Nederlandse ‘winkelstraat’.
 
Recente klanten zijn: Jumbo, McDonald's.