3 juli 2006

Zakenvrouw van het Jaar wil in rap tempo de wereld veroveren

Hill & Knowlton ondersteunt en adviseert de nieuwe zakenvrouw van het jaar, Esther Raats, bij media-aanvragen en zorgt er voor dat Esther in diverse tijdschriften, dag- en vakbladen, radio- en televisieprogramma’s verschijnt. Hill & Knowlton begeleidde Esther Raats al eerder dit jaar voorafgaand aan en tijdens de uitreiking van de Prix Veuve Cliquot.
Om zowel publiek als professionals over zichzelf en haar bedrijf, Bandridge Europe N.V te informeren, wordt ook haar website ingezet. Binnenkort start de zakenvrouw van het Jaar hierop haar eigen weblog. Hill & Knowlton zorgt voor het onderhoud en de content van de site.


De vervolgstap voor Esther is om meer specifieke bekendheid te creëren voor Bandridge Europe N.V. en zijn producten. Hill & Knowlton richt zich daarvoor met name op audio- en videomedia en vak- en retailbladen om de groeiende groep consumenten te kunnen bereiken die hecht aan de juiste accessoire bij het juiste apparaat.


Esther Raats-Coster wil in hoog tempo de hele wereld te veroveren met Bandridge. Met een jaaromzet van € 30 miljoen, 110 medewerkers en vestigingen in Nederland, België, Zwitserland en het Verre Oosten is het bedrijf goed op weg. Eind dit jaar wordt begonnen met de bouw van een fabriek in Sri Lanka die over twee jaar operationeel moet zijn. Daarmee is het einde van het verlanglijstje voorlopig nog lang niet in zicht.