3 mei 2005

Uitbreiding management Hill & Knowlton

Met de benoeming van Ingo Heijnen (1970) breidt Hill & Knowlton haar directie uit tot vier personen.
In de functie van Group Director krijgt Heijnen de verantwoordelijkheid over de Specialists Group. In deze groep zijn specialisten op het gebied van diverse communicatiedisciplines verenigd, waaronder Consultants Media Relations en Consultants voor Tekst & Productie, Research en Business Development. Als lid van de directie behoort de opleiding van jonge professionals tot zijn taken.


Ingo Heijnen is sinds 2000 verbonden aan Hill & Knowlton. De laatste drie jaar was hij Group Manager van de Healthcare Group. Heijnen was eerder werkzaam voor Numico en Citro├źn. Daarvoor werkte hij al als corporate consultant bij Hill & Knowlton.


Marieke Quant (1970) wordt Group Manager van de Healthcare Group en treedt daarmee toe tot het Management Team van Hill & Knowlton. Quant is sinds 1999 aan Hill & Knowlton verbonden en was als Senior Consultant werkzaam voor klanten als Roche, DSM, Crucell en de Maag Lever Darm Stichting (MLDS).


Binnen Hill & Knowlton heeft Marieke Quant verantwoordelijkheid voor het aanbod van mediatrainingen en is zij zelf een van de senior mediatrainers. Ook maakt zij deel uit van het team van crisis communicatie specialisten. Marieke Quant werkte eerder voor Hinfelaar PR Consultancy en Forman Grayling.