15 april 2010

Opnieuw vier SABRE-nominaties voor Hill & Knowlton Nederland

Net als vorig jaar heeft Hill & Knowlton Nederland vier nominaties ontvangen voor de SABRE Awards voor de beste Europese PR-campagne. In een veld van meer dan 2.000 inzendingen uit 28 EMEA-landen (Europa, het Midden Oosten en Afrika) verdiende Hill & Knowlton EMEA zeven nominaties, waarvan er maar liefst vier zijn toegekend aan de Nederlandse vestigingen in Amsterdam (PR) en Den Haag (PA).
Hill & Knowlton Nederland heeft uit al haar opdrachten uit 2009 vier cases geselecteerd, waarbij de focus lag op daadwerkelijke impact op de business van de klant. Tijdens de jurydagen –die gedurende twee weken in maart en april in Londen hebben plaatsgevonden - zijn de vier ingezonden cases alle genomineerd.


Hieronder een overzicht van de nominaties:


Categorie: B2B Marketingcommunicatie
Case: Introductie Zakelijk Sparen
Opdrachtgever: MoneYou


Categorie: Financiële Communicatie (M&A)
Case: Overname NUON door Vattenfall   
Opdrachtgever: Vattenfall 


Categorie: Public Affairs       
Case: Joint Strike Fighter
Opdrachtgever: NIFARP


Categorie:Technologie Hardware       
Case: HP Duurzaam inkopen door de overheid   
Opdrachtgever: Hewlett-Packard
Jeroen van Seeters, CEO Hill & Knowlton Nederland: “Deze nominaties laten zien dat wij consistent op een steeds hoger niveau weten te presteren en te excelleren. Het is immers een evenaring van het aantal nominaties van 2009, terwijl zowel het aantal als de kwaliteit van de inzendingen volgens de jury weer hoger was dan vorig jaar. De variëteit en het soort opdrachten waarvoor we zijn genomineerd (Marketing, Corporate, Financieel en Public Affairs) toont de enorme breedte van ons bureau en de diepgang van onze consultants.”


De Europese SABRE Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) worden uitgereikt door de Holmes Group, de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. De prijsuitreiking vindt plaats op 26 mei in Londen.