1 juli 2006

Nieuwe klanten

Nieuwe klanten
Verizon Business
Na de fusie van MCI met Verizon werd begin 2006 het nieuwe merk Verizon Business gelanceerd. Het Hill & Knowlton netwerk in Europa en Azie- Pacific werd aangeschakeld om ondersteuning te bieden op het gebied van media relaties in de lokale markten en een toename van de zichtbaarheid van Verizon Business in de sterk competitieve telecommunicatie markt. Al in september 2005 waren de communicatie activiteiten gestart,  toen MCI klant was vóór de fusie met Verizon. De Technology groep van Hill & Knowlton Amsterdam is verantwoordelijk voor de wekelijkse coördinatie van media verzoeken en de positionering van het bedrijf in de Nederlandse markt.


CIBA Vision
CIBA Vision is marktleider op het gebied van zachte contactlenzen en wereldwijd fabrikant van zowel harde als zachte contactlenzen. CIBA Vision heeft de Healthcare Groepen van Hill & Knowlton Nederland en België gevraagd samen met hen meer aandacht te gaan vestigen op het de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van het dragen van lenzen in de Benelux. Deze campagne zal vooral op consumenten gericht zijn.


Fidelity
Fidelity International is een van de grootste aanbieders van beleggingsfondsen wereldwijd. Sinds 1990 is Fidelity in Nederland actief en de fondsen zijn inmiddels via alle grote banken voor de particuliere belegger verkrijgbaar. Na een uitgebreide bureauoriëntatie heeft Fidelity Hill & Knowlton gevraagd een communicatiestrategie te ontwikkelen om de positionering van Fidelity in Nederland verder te verstevigen en de zichtbaarheid bij de verschillende doelgroepen, waaronder de adviseurs bij de banken en financiële- en consumentenmedia, te vergroten. Daarnaast zal Hill & Knowlton beleggingsproducten van Fidelity onder de aandacht brengen van de Nederlandse media en de overkoepelende corporate brand campaign met verschillende activiteiten ondersteunen.


VAN Speelautomaten Branche-organisatie
De VAN Speelautomaten Branche-organisatie vertegenwoordigt ruim 90% van de Nederlandse markt en is hierdoor een erkende spreekbuis namens de speelautomatenbranche. Door de bij de Van aanwezige kennis en ervaring, is zij dé expert op het gebied van speelautomaten. En vervult zij bovendien een belangrijke adviesrol richting de overheid.


De VAN heeft Hill & Knowlton gevraagd om het imago van spelen op automaten te verbeteren en om de VAN als branche organisatie sterker te positioneren. Onderdeel van de communicatiestrategie is het ontwikkelen van een centraal thema, een communicatieplan gericht op diverse doelgroepen en het bepalen van de centrale boodschap per doelgroep.