27 januari 2009

Michael Renssen gestart als Group Manager Marketing bij Hill & Knowlton

Michael Renssen (48) maakt de overstap van Lancyr Groep naar Hill & Knowlton, waar hij verantwoordelijk is voor de Marketing PR Groep.
Michael heeft zeer ruime ervaring in marketingcommunicatie. In zijn vorige functies bij Delta Lloyd was hij als manager marketing en communicatie betrokken bij de introductie en doorontwikkeling van de nieuwe Delta Lloyd campagne ‘Niets is Zeker’. Daarna was hij verantwoordelijk voor de succesvolle lancering en start van verzekeringsretailer Lancyr. Michael begon zijn carrière bij de Jaarbeurs in Utrecht, waar hij alle facetten van eventmarketing leerde kennen en meerdere managementposities bekleedde. Sinds oktober vorig jaar is hij toegetreden tot het management team van Hill & Knowlton Nederland.


Jeroen van Seeters, CEO van Hill & Knowlton Nederland: “We zien nieuwe vraagstukken aan de kant van de opdrachtgever waarbij corporate en marketingcommunicatie steeds vaker samen het merk van de klant versterken. De sterke marketingachtergrond van Michael is essentieel om de directie en marketingmanagement van onze klanten juist op deze versmelting te kunnen adviseren”.


Michael Renssen: “Klanten zijn -zeker nu- zeer gebaat bij heldere, eerlijke en geloofwaardige boodschappen. Een 100% advertisingstrategie is niet geloofwaardig. Corporate meets marketing, iets waar ik al jaren in geloof, en wat ik met Hill & Knowlton aan de markt wil bijdragen”.