6 juli 2004

Listerine Actives smelten op je tong

Een mondhygiënestrip die in enkele seconden op je tong smelt voor een langdurig intens frisse adem. Een productintroductie die vooral de jonge doelgroep van Listerine Actives op een bijzondere manier moest weten te bereiken en te prikkelen.
De campagne ging van start met een exclusieve sampling in de hipste clubs van Nederland. De boodschap van hip en jong Nederland was duidelijk: Listerine Actives zijn handig, cool en verfrissend. En zo werd het product onder een brede groep jongeren een echte hype. Een door Hill & Knowlton ontwikkelde uitdagende 'Boomerangkaart' vloog de kaartenrekken uit. En dankzij een intensieve mediacampagne stond Listerine Actives aan het eind van de zomer in de top lifestyle bladen. Daarnaast heeft Hill & Knowlton ook Bekende Nederlanders benaderd met de verfrissende strips. Met als resultaat enthousiaste reacties en een inmiddels 'verslaafde' cast van Goede Tijden Slechte Tijden.


En zo is aan de opdracht van Pfizer Consumer Health - een geïntegreerde campagne die verder gaat dan alleen mediabenadering, met een opvallend accent die de jonge doelgroep prikkelt – ruimschoots voldaan.