9 mei 2007

Incompany 500 Awards, editie 2007

Het Amstel Hotel was ook dit jaar weer het toneel van de presentatie van het toonaangevende reputatie-onderzoek Incompany 500. Voor het derde achtereen- volgende jaar laat dit grootschalige onderzoek - het vlaggenschip van de jaarlijkse reeks uitgaven van zakenblad Incompany - zien welke organisaties in Nederland de meeste aantrekkingskracht op professionals hebben en welke de beste onderliggende reputatie genieten.
Als partner van Incompany was Hill & Knowlton zowel inhoudelijk als organisatorisch nauw betrokken bij de totstandkoming van Incompany 500 editie 2007. Daarnaast adviseren we Incompany over haar positionering en nemen we de mediastrategie en
–benadering voor onze rekening.


Onder het toeziende oog van ruim 90 top-communicatie- professionals uit het Nederlandse en internationale bedrijfsleven werden de awards aan Shell ('meeste aantrekkingskracht') en IKEA ('beste reputatie') overhandigd. Daarnaast mocht Shell nog twee awards in ontvangst nemen – voor ‘beste investering’ en ‘beste werkgever’ – en viel Rabobank (‘beste zakenpartner’) ook in de prijzen. Group Director Ingo Heijnen van Hill & Knowlton gaf op de avond zijn visie op corporate reputatiemanagement.


De Incompany 500 biedt inzicht in de aspecten waarop bedrijven in Nederland wel of niet goed hun reputatie weten te managen. Met deze informatie kan Hill & Knowlton nog beter helpen bij vraagstukken over corporate reputatie en positionering. Ook de andere twee Incompany-onderzoeken (over werknemer- tevredenheid en klanttevredenheid van professionele dienstverleners) bieden gegevens waarmee Hill & Knowlton haar klanten kan laten profiteren van de inzichten die de onderzoeken ons bieden.