6 mei 2011

Hill+Knowlton Strategies helps demystify digital communications

Op 14 April 2011 organiseerde Hill+Knowlton Strategies Nederland het symposium Demystifying Digital (D2) in het WTC op Schiphol. D2 wordt door Hill+Knowlton Strategies in meerdere landen georganiseerd en is bedoeld om vooraanstaande digitale platforms en experts met onze klanten in contact te brengen en bedrijven en organisaties de laatste mogelijkheden in digitale communicatie te demonstreren.
Hill+Knowlton Strategies helps demystify digital communications
Nationale en internationale sprekers van onder meer Google, YouTube, Facebook, LinkedIn en Wikipedia waren aanwezig om te tonen hoe met hun platforms in de dagelijkse praktijk om te gaan. Maar ook klanten als AirBaltic, Wacom en Danone lieten zien welke stappen er in hun bedrijven al gezet zijn.


De ruim 160 toehoorders werden tijdens een stortvloed aan informatie geïnspireerd, geïnformeerd en vooral ook uitgedaagd om deel te nemen aan de discussie. Mocht u niet aanwezig zijn geweest tijdens deze dag, kijkt u voor een impressie van de dag dan op ons YouTube kanaal. Een aantal presentaties kunt u terugvinden op SlideShare en daarnaast is er natuurlijk de mogelijkheid een dergelijke sessie ook in uw bedrijf te organiseren.