11 december 2015

Hill+Knowlton Strategies bekroond bij M&A Awards 2015

M&A team Hill+Knowlton M&A Awards 2015 Beurs van Berlage
Op de foto: het winnende M&A team van Hill+Knowlton met in het midden Frans van der Grint


Frans van der Grint, Financial+M&A Practice Director Europe bij Hill+Knowlton Strategies, is voor het vierde opeenvolgende jaar verkozen tot ‘Best PR Consultant in M&A’ tijdens de jaarlijkse M&A Awards 2015 uitreiking op 10 december in de Beurs van Berlage in Amsterdam.
 
Honderden corporate bankiers, juristen, M&A directors en andere experts brachten hun stem uit op de beste deals en dealmakers. Van der Grint werd gekozen tot de beste in de categorie ‘PR Consultants’, een kroon op zijn omvangrijke track record in deals. Van der Grint en zijn team begeleidden in 2015 zo’n 25 grote en kleine transacties. In het oog springend waren de fusie van Ahold met Delhaize, de beursgang (IPO) van Intertrust N.V., de acquisitie van Fokker Technologies door GKP Plc., de overname van TNT Express door FedEx en de acquisitie van RFS Holding door Apax Partners.
 
In het laatste kwartaal is de overname van Stork door Fluor een opvallende transactie, waarbij Van der Grint het communicatieteam leidt dat zowel Stork als Fluor adviseert.


Dit is het zesde jaar op rij dat een consultant van Hill+Knowlton Strategies benoemd is tot beste PR-adviseur in M&A. In 2010 en 2011 was deze erkenning voor Ingo Heijnen, CEO van het Nederlandse kantoor. Met Ingo Heijnen, Sabine Post-de Jong en Frans van der Grint leverde Hill+Knowlton dit jaar maar liefst drie genomineerden voor de M&A Award Best PR Advisor.