27 mei 2010

Hill+Knowlton Strategies Nederland wint twee SABRE-Awards

Van de vier nominaties die Hill+Knowlton Strategies kreeg voor de PR-cases uit 2009 waar het bureau het meest trots op was, zijn er twee ook de uiteindelijke winnaar in hun categorie geworden. In de categorie Financiële Communicatie (fusies & overnames) bevestigde Hill+Knowlton Strategies haar toonaangevende positie met de SABRE Award voor haar werk voor Vattenfall bij de overname van NUON. De andere award was voor het werk dat Hill+Knowlton Strategies had verricht voor HP, ‘Duurzaam inkopen door de Overheid’.
Hill+Knowlton Strategies Nederland wint twee SABRE-Awards
Opvallend aan beide prijswinnende cases is dat de Public Affairs-expertise van Hill+Knowlton Strategies een belangrijke rol heeft gespeeld in het uiteindelijke succes dat voor de klant is gerealiseerd.


Jeroen van Seeters, CEO Hill+Knowlton Strategies Nederland: “Deze prijzen bevestigen dat onze strategische en tactische communicatieadvisering, gekoppeld aan excellente operationele uitvoering, resultaten oplevert met werkelijke impact op de business van onze klanten. Of dit nu op het gebied van een fusie of overname is of B2B/B2G-marketing, onze ervaren en breed gespecialiseerde consultants weten elk issue op de juiste manier te tackelen bij de verschillende stakeholders en steun of voorkeur te mobiliseren voor onze klanten.”


De Europese SABRE Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) worden uitgereikt door de Holmes Group, de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. De prijsuitreiking vond plaats op 26 mei in Londen.