31 maart 2010

Hill & Knowlton introduceert HenK

Communicatie begint met luisteren. Dat weet iedereen. Zonder te luisteren komt een gesprek immers niet tot stand. En wat geldt voor een simpel een-op-een gesprek, doet zeker opgeld voor conversaties in de digitale wereld, waar niet alleen tegen je organisatie gesproken wordt, maar ook veel – en heel vaak – over je organisatie.
Daarom kan Hill & Knowlton voor al haar klanten uitgekiende ISSUE TRACKING EN ANALYSE diensten aanbieden, die exact in kaart brengen hoe en waar over organisaties gesproken wordt, EN DOOR WIE. Online en offline media worden zorgvuldig gevolgd, nieuwsberichten, meningen, blogposts en tweets in kaart gebracht, en issues worden benoemd en geanalyseerd. Zodat u – door alleen maar te luisteren – precies weet hoe de vlag erbij hangt. En nog beter voorbereid het vervolg kan inzetten: terugpraten. Want in een goed gesprek blijft het uiteindelijk niet alleen bij luisteren.


Om u te tonen hoe dit werkt, introduceert Hill & Knowlton deze maand HenK: gedetailleerde branchemonitoring waarin nieuws en meningen over de belangrijkste spelers in bepaalde branches in beeld worden gebracht. We beginnen met twee branches: Energie en Mobiliteit. Er zullen dit jaar nog zes andere branches volgen. In 2010 dus in totaal acht branches waarnaar HenK luistert, en de belangrijkste issues voor u in kaart brengt. Een handige tool voor iedereen die graag exact wil bijhouden wat er in zijn of haar branche speelt.


Ga naar http://www.hillandknowlton.nl en klik op de HenKluistert button. Of ga direct naar http://energie.henkluistert.hillandknowlton.nl/ of http://mobiliteit.henkluistert.hillandknowlton.nl/


Suggesties over andere branches die wij met HenK in kaart moeten brengen? Vertel het Michael Renssen (mrenssen@hillandknowlton.com) of Jos Leensen (jleensen@hillandknowlton.com) , want ook NAAR U luisteren wij graag.