Frans van der Grint, Financial+M&A Practice Director Europe bij Hill+Knowlton Strategies, is voor het derde opeenvolgende jaar verkozen tot ‘Best PR Consultant in M&A’ tijdens de jaarlijkse M&A Awards 2014 uitreiking op 11 december in de Beurs van Berlage in Amsterdam.
 " />
15 december 2014

Frans van der Grint voor derde jaar op rij verkozen tot beste PR-adviseur in M&A

Frans van der Grint, Financial+M&A Practice Director Europe bij Hill+Knowlton Strategies, is voor het derde opeenvolgende jaar verkozen tot ‘Best PR Consultant in M&A’ tijdens de jaarlijkse M&A Awards 2014 uitreiking op 11 december in de Beurs van Berlage in Amsterdam.

 
M&A Awards 2014 Hill+Knowlton Strategies
Een zorgvuldig gekozen groep senior professionals en industry leaders bracht dit jaar een stem uit op de beste deals en dealmakers. Van der Grint  werd gekozen tot de beste in de categorie ‘PR Consultants’, een erkenning van zijn track record in deals. Van der Grint en zijn team begeleidden in 2014 zo’n 28 grote en kleine transacties. In het oog springend was het bod van D.E Master Blenders 1753 op de koffie-business van Mondel─ôz, waarin Van der Grint en zijn team de Nederlandse koper bijstaan. In het laatste kwartaal is het bod van SHV op Nutreco een opvallende transactie, waarbij Van der Grint het communicatieteam leidt dat Nutreco adviseert.


Dit is het vijfde jaar op rij dat een consultant van Hill+Knowlton Strategies benoemd is tot beste PR-adviseur in M&A. In 2010 en 2011 was deze erkenning voor Ingo Heijnen, CEO van het Nederlandse kantoor.