Rick Versteegh

Rick Versteegh

Senior Consultant
Rick voelt zich als een vis in het water bij complexe corporate, corporate marketing en change management trajecten. Met zijn expertise is hij vooral inzetbaar als projectmanager, of zoals u wilt spin in het web, bij zowel nationale als internationale communicatie uitdagingen. Enkele voorbeelden daarvan zijn trajecten bij KPN, McDonald’s, Huawei en Brocacef. Tevens geeft Rick veelvuldig mediatrainingen en messaging sessies.

Rick keerde op 1 augustus 2012 terug bij Hill+Knowlton Strategies als Senior Consultant, nadat hij een tiental jaar daarvoor al enkele jaren bij ons bureau heeft gewerkt. Tijdens zijn eerste periode bij Hill+Knowlton Strategies werkte hij vooral op grote corporate communicatie klanten als DSM en Makro.

Tussen de periodes bij Hill+Knowlton Strategies in heeft Rick een lange periode gereisd, gewoond en gewerkt in het buitenland en heeft hij diverse management- en marketingfuncties bekleed binnen de toeristische safarisector in Afrika, met name in Zambia.

Rick begon zijn carrière in het marktonderzoek en maakte de stap naar communicatie bij het Internationaal Bloembollen Centrum, waar hij als area manager verantwoordelijk was voor het promotiebeleid voor de Nederlandse bloembollensector in Europa. Daarna werkte hij enige jaren als senior consultant bij Weber Shandwick International en was hij verantwoordelijk voor klanten als Siemens Mobile Phones, Interbrew, TPG, Nissan, Talkline en Goretex.

Rick studeerde marketing en communicatie. Hij heeft meerdere wereldreizen achter de rug en heeft een schat aan culturele kennis en ervaring.

telefoon: +31204044707
email: rick.versteegh@hkstrategies.com