Jeroen van Seeters

Jeroen van Seeters

Strategy Director Europe
De reputatie van een merk - bedrijf of product - dàt is de focus in het werk van Jeroen van Seeters. Als Strategy Director Europe benadrukt hij ‘customer relevance’ en ‘brand ideas’ die de belangrijke factoren van de reputatie van een merk beïnvloeden – vaak meer dan alleen het product of de dienst van de klant.

Jeroen ziet de motieven en drijfveren van organisaties en hun leiders als doorslaggevend voor de authenticiteit van reputaties. Het expliciet maken van deze motieven en drijfveren voor organisaties en leiders is een van de specialismen van Jeroen.

Daarnaast is Jeroen gespecialiseerd in advisering, coaching en training van klanten in communicatiestrategie, messaging en (media-) presentatie. Jeroen is een ervaren professional in crisiscommunicatie.

Jeroen is afgestudeerd aan de Universiteit van Leiden (Japanse Taal en Cultuur) en aan de Universiteit van Utrecht (Massa Communicatie en PR).

telefoon: +31204044707
email: jeroen.vanseeters@hkstrategies.com