crisiscommunicatie en issues management aan de orde.
 " />
Een greep uit ons werk
Ontmoet onze senior adviseurs

Reputatiemanagement - beeldvorming op basis prestaties

Juist in moeilijke tijden, als de reputatie van een bedrijf of organisatie onder druk staat, ondersteunt Hill+Knowlton Strategies opdrachtgevers met hun reputatiemanagement. Op die momenten komt onze expertise op gebied van crisiscommunicatie en issues management aan de orde.

 
Reputatiemanagement Hill+Knowlton Strategies
Wat is reputatiemanagement? De reputatie van een bedrijf of organisatie is het resultaat van de prestaties op verschillende vlakken. De prestatie als werkgever, financiĆ«le prestaties, de kwaliteit van het product of de dienst, de innovatieve kracht – ze bepalen samen hoe interne en externe stakeholders de organisatie zien en waarderen. Reputatiemanagement is regie over de beeldvorming bij de stakeholders over deze prestaties van de onderneming.
 
Hoge score, sterke reputatie
Een hoge score op al deze aspecten zorgt voor een sterke reputatie.
Reputatiemanagement door ons communicatieadviesbureau richt zich op de beeldvorming rond de verschillende aspecten die de reputatie vormen. De zogenaamde ‘reputation drivers’.
 
Goed reputatiemanagement vergt veel kennis over en ervaring met communicatie op het hoogste niveau. Hill+Knowlton Strategies beschikt over die kennis en ervaring en opereert dagelijks op het vlak van reputatiemanagement.
 

Voor meer informatie :

Jeroen van Seeters
Strategy Director Europe

telefoon: +31204044707
email: jeroen.vanseeters@hkstrategies.com