Een greep uit ons werk
Ontmoet onze senior adviseurs

Merk en positionering - visie, merk en gewenste uitstraling

Hill+Knowlton Strategies heeft uitgebreide ervaring in positionering en ontwikkeling van merken. Met een pragmatische aanpak koppelen onze consultants de visie van de organisatie in korte tijd gekoppeld aan de gewenste merkuitstraling én communicatiestrategie.

 
Merk en positionering Hill+Knowlton Strategies
Het merk is de belofte die organisaties hun klanten doen. In verhaal, beeld en gedrag. Een sterk merk kan de concurrentiekracht sterk vergroten… maar een zwak merk kan een belangrijke hindernis vormen voor groei en ontwikkeling.
 
Voor het vormen en positioneren van een merk kiezen de Hill+Knowlton Strategies adviseurs bij voorkeur een pragmatische aanpak, met gebruikmaking van krachtige werkvormen die zich in de praktijk hebben bewezen. Co-creatie staat hierbij centraal.
 
Visie distilleren
Zo is ons communicatieadviesbureau in staat in korte tijd de visie van organisatieleiders te distilleren en te koppelen aan een gewenste merkuitstraling en –gedrag. Tijdens een beperkt aantal sessies ontstaat helder zicht op de gewenste positionering en ontwikkelen de deelnemers onmiddellijk het benodigde draagvlak om zich de merkpositionering en het daarbij behorende gedrag snel en succesvol eigen te maken.
 
Op deze wijze heeft Hill+Knowlton Strategies met succes klanten geadviseerd zoals Delicia, Friso Kindervoeding en REAAL Verzekeringen.
 

Voor meer informatie :

Jeroen van Seeters
Strategy Director Europe

telefoon: +31204044707
email: jeroen.vanseeters@hkstrategies.com